Naar mijn service
 

Bezorgmelding doorgeven via uw SC-account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Bezorgmelding doorgeven zonder account

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgmelding doorgeven?
U kunt uw bezorgmelding zelf eenvoudig doorgeven via onze bezorgservice. Uw melding zal direct worden doorgegeven aan onze afdeling Distributie, zodat we de bezorging van uw krant snel kunnen verbeteren.

Komt u er niet uit en wilt u uw bezorgmelding telefonisch doorgeven? U kunt contact opnemen tijdens kantooruren met ons KlantencontactCentrum via 088-800 2091.
Wat zijn de bezorgtijden van de Steenwijker Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag, woensdag en vrijdag uiterlijk om 18.00 bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgmelding wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgmelding doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2091.
Is nabezorging mogelijk?
Er is geen nabezorging van de Steenwijker Courant. Wanneer u een melding over de bezorging indient, wordt uw abonnement automatisch met één editie verlengd ter compensatie. Wij schuiven de factuurdatum op. Ga naar mijn abonnement en log in om uw compensatiefactuur te bekijken. Tevens is het een mogelijkheid om de factuur te downloaden.

U heeft altijd toegang tot de digitale editie, zodat u nooit het nieuws hoeft te missen.

Registreren

Heeft u nog geen SC-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2091
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur