Naar mijn service

Bezorgservice

U kunt uw abonnement(en) inzien en wijzigingen doorgeven als u bent ingelogd.

Handig om te weten

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
Klik bovenaan deze pagina op 'Mijn service' en vervolgens op 'Bezorgklacht doorgeven'.

Ook kunt u contact opnemen met ons KlantenContactCentrum via 088 800 2091 of per mail naar nieuwsbladen@ndcmediagroep.nl.
Wat zijn de bezorgtijden van de Steenwijker Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag, woensdag en vrijdag uiterlijk om 18.00 bij u te bezorgen.
Wat gebeurt er met mijn bezorgklacht?
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende dag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de volgende dag te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2091.
Ik heb een bezorgklacht over de huis-aan-huiskrant.
Woont u in het verspreidgebied en heeft u een klacht over de bezorging van de huis-aan-huiskrant? Dan kunt deze u via het klachtenformulier op de website indienen. Uw klacht wordt rechtstreeks gedeeld met de verspreider om zo de dienstverlening te verbeteren.
Mijn krant wordt soms niet bezorgd, wat kan ik hieraan doen?
Wanneer uw krant niet of te laat wordt bezorgd kunt u hier een melding van maken. Ook als u een verkeerde krant heeft ontvangen verzoeken wij u dit te melden. Een correcte bezorging heeft onze prioriteit, uw melding helpt ons bij het herstellen van een bezorgfout.

Registreren

Heeft u nog geen SC-account?

Registreer nu gratis om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2091
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur