Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw SC account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Hieronder kunt u uw klacht met betrekking tot de bezorging doorgeven.

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Handig om te weten

Wilt u meer informatie over dit onderwerp? Hier vindt u de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Hoe kan ik een bezorgklacht melden?
U kunt een klacht indienen via mijn.steenwijkercourant.nl of telefonisch via 088-800 2091.
Een klacht of opmerking over de bezorging komt de eerstvolgende verschijndag op de looplijst van de bezorger te staan. In de meeste gevallen is dit voldoende om de bezorging de eerstvolgende keer te herstellen. Daarom is het van belang dat u elke bezorgklacht zo spoedig mogelijk meldt.
Ik heb een bezorgklacht ingediend, wanneer krijg ik de krant nabezorgd?
Indien u de klacht op de bezorgdag voor 19.30 uur heeft doorgegeven, dan bezorgen wij de krant dezelfde avond tussen 19.30 en 21.00 uur na. Is de klacht na 19.30 uur of de volgende dag gemeld dan ontvangt u de krant per post nabezorgd.
Wat zijn de bezorgtijden van de Steenwijker Courant?
We streven ernaar om de abonneekrant op maandag, woensdag en vrijdag uiterlijk om 18.00 bij u te bezorgen.
Ik wil mijn bezorgklacht wijzigen of intrekken
Heeft u een bezorgklacht doorgegeven maar is de krant toch wel bezorgd? Geef dit s.v.p. door aan ons KlantenContactCentrum via 088 800 2091.

Registreren

Heeft u nog geen SC-account?

Registreer u nu voor het lezen van de digitale krant en om gebruik te maken van onze service.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2091
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur